• شماره تماس: 45642680-031
  • شماره فکس: 45642675-031

راهنمای خرید دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی

بدنسازی پارس ورزش، مکانی است که شما می توانید وسائل مورد نیاز خود را در رشته بدنسازی خریداری کنید. در پارس ورزش شما می توانید تنوع وسیعی از برندها و محصولات بدنسازی از قبیل: دمبل، هالتر، میزهای دراز و نشست، دستگاه ها یا ماشین های بدنسازی و غیره … را مشاهده کنید و هر یک را بسته به نیازهای خود انتخاب کنید. اما قبل از آنکه به فکر خرید تجهیزات بدنسازی مناسب باشید، نخست باید از نیازهای ورزشی خود، مقدار بودجه و محل خرید، آگاهی های لازم را بدست آورید.

محصولات بدنسازی


به طور حتم محل های خرید با یکدیگر متفاوت است، این تفاوت را می توان از نوع شرایط فروش، تنوع و کیفیت محصولات و ... طبقه‌بندی کرد. همین تفاوت ها ممکن است ما را در مسیر خرید، دچار سردگمی کند و باعث شود هزینه ای بی مورد برای محصولی غیر قابل نیاز پرداخت کنیم. لذا قبل از مراجعه به محل خرید تجهیزات بدنسازی، بهتر است نکاتی را در نظر بگیریم.


• وضعیت جسمانی بدنساز
پیش از جستجوی برای خرید تجهیزات بدنسازی، وضعیت جسمانی بدنساز می بایست ارزیابی شود. ورزشکار در صورت داشتن مشکلات سلامتی مانند: دیابت یا بیماری قلبی، می بایست ابتدا با پزشک خود مشورت کند. آنها می توانند بدنساز را به بهترین روش تمرین که مناسب شرایط او است، هدایت کنند. به عنوان مثال: افرادی که دچار مشکلات ستون فقرات هستند، به هیچ عنوان نباید تمرین هایی شدید و مرتبط با این ناحیه مانند اسکات را انجام دهند. در واقع ورزشکار می خواهد بیشتر از تمرین خود سود ببرد و نمی خواهد فرآیند معمول باعث مشکلات بیشتر پزشکی او شود، لذا شخص بدنساز باید تعادل را در تمرین های خود پیدا کرده و در راستای آن حرکت کند.
 
•  آشنایی با تجهیزات ورزشی قبل از خرید
اغلب سخت است یک دستگاه بدنسازی را در محل خرید آزمایش کنید، لذا می توانید به یک باشگاه بروید. قبل از خرید، برای یک ماه در یک باشگاه بدنسازی ثبت نام کنید و هر نوع تمرین و دستگاهی را امتحان کنید تا با آن ها بیشتر آشنا شوید و ببینید چگونه بدن شما به آن تمرین پاسخ می دهد.
به عنوان مثال اگر می خواهید بازوهای خود را به چالش بکشید از دمبل، هالتر و دستگاه های مرتبط استفاده کنید. دقیقا بدانید چه تمرینی و چه وسیله بدنسازی برای کدام عضله است. در حالی که سعی می کنید تجهیزات مختلفی را امتحان کنید، بهتر است از کسانی که تجربه بیشتری در این زمینه دارند اطاعات کافی را بدست آورید.
هرگز تجهیزات ورزشی را که خودتان امتحان نکرده اید، خریداری نکنید. حتما زمانی را برای حضور در فروشگاه محل خرید ترتیب دهید، تا به طور همه جانبه انتخابی مطمئن داشته باشید. تست و امتحان لوازم ورزشی باعث می شود شما به طور تجربی با دستگاه مورد نظر خود، ویژگی ها و مشخصات هر کدام آشنا شوید و آنچه نیازهای شما را برآورده می کند را لیست کنید. به طور کلی مهم نیست که چه زمانی از سال اقدام به خرید می کنید، پس از آنکه فرصت استفاده از تجهیزات را در هر زمان برای خودتان دیدید، می‌توانید سریعا دست به خرید بزنید.
 
• برآورد هزینه های دستگاههای ورزشی بدنسازی

تجهیزات بدنسازی پارس ورزش در طیف گسترده ای از قیمت ها و مدل ها قرار می گیرند، به طوری که اکثر مردم می توانند آن ها را تهیه کنند. با این حال، ممکن است در حین خرید، تجهیزات ارزان تر که زودتر مستهلک می شوند، یا گران قیمت ترین وسائل که ممکن است به کار شما نیایند را خریداری کرده و هزینه گزافی را برای آنها پرداخت کنید. بنابراین بهتر هست بین مقدار بودجه پرداختی خود و کیفیت لوازم تعادل ایجاد کنید.


خرید لوازم و تجهیزات ورزشی، نشان دهنده سرمایه گذاری قابل توجهی در سلامت و هزینه های پرداختی شما است. هنگامی که شما قصد خرید یک تردمیل، دستگاه بدنسازی و یا دوچرخه ثابت و یا سایر تجهیزات را دارید، می خواهید مطمئن شوید که بهترین قیمت را برای بهترین محصول پرداخت می کنید. خرید در زمان های مشخص به دلیل وضع تخفیف های ویژه از سوی فروشگاه های مختلف، می تواند در صرفه جویی هزینه های شما نقشی اساسی ایفا کند.


• لذت از خرید با بررسی بیشتر
هنگامی که شما به دنبال خرید یک وسیله بدنسازی هستید، به دستگاهی که واقعا نیازی ندارید، قانع نشوید. ابتدا تحقیقات خود را انجام دهید و دستگاه های بدنسازی که به نیاز و اهداف ورزشی شما نزدیک است را انتخاب کنید و از خرید خود لذت ببرید. تجهیزات ورزشی خانگی می تواند یک راهکار عالی برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها باشد، اما تنها اگر شما از آن به طور منظم استفاده کنید.
همچنین از مجلات و مقالات اینترنتی نیز می توانید جهت کسب آگاهی های لازم استفاده کنید. اهداف ورزشی خود را در راستای افزایش قدرت و پرورش عضلات، افزایش انعطاف پذیری، بهبود استقامت و در افزایش سلامت خود بشناسید.
 
• از خدمات هر فروشگاه تجهیزات بدنسازی اطلاع پیدا کنید
شما باید از خدمات فروشگاه و شرکتی که تجهیزات ورزشی خریداری می کنید، اطاعات لازم را کسب کنید. این خود نشانی از اعتبار فروشگاه و ارزشی است که به مشتری می گذارند. خدماتی مانند: نصب و ارسال سریع، پاسخگویی در هر زمان، ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش از مهم ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود.


• توجه به کیفیت و هزینه تجهیزات ورزشی
هزینه واقعی را پیدا کنید. جایی که تخفیف زیاد ارائه می دهند، دلیل بر داشتن کیفیت نیست. تجهیزات بدنسازی باید دارای کیفیت ساخت بالا باشند، زیرا شما ممکن است تنها یکبار برای آن ها هزینه پرداخت کنید. افرادی که تجهیزات بدنسازی را برای باشگاه خود می خواهند، باید محصولاتی با کیفیت و طول عمر بالا خریداری کنند تا رضایت مشتری را برای توسعه کسب و کارشان جلب کنند.


ورزشکاران به باشگاه می آیند تا نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنند، بهترین نتایج را بگیرند و این لازمه داشتن تجهیزات پیشرفته بدنسازی است. همیشه مقدار قیمت و کیفیت را به تعادل برسانید، این بدان معناست که به دنبال ارزانترین یا گرانترین دستگاههای ورزشی نباشید، به دنبال وسیله ای باشید که دارای کیفیتی در حد نیازهای ورزشی و مقدار بودجه شما باشد.


• مونتاژ و نصب تجهیزات
هنگامی که وسائل ورزشی را خریداری می کنید، حتما باید درباره مونتاژ و نصب آن اقدامات لازم را انجام دهید. شما ممکن است بتوانید تجهیزاتی را پیدا کنید که نصب آسانی دارند، اما اگر دستگاه کمی پیچیده تر باشد، ممکن است مجبور شوید افرادی را پیدا کنید که به شما کمک کند.

شرکت پارس ورزش نگین دارای شرایط نصب تجهیزات ورزشی خود از جمله تردمیل، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی و غیره … است. پارس ورزش به عنوان شرکتی پیشرو و حرفه ای در طراحی و تولید انواع دستگاههای بدنسازی، به صورت کاملا علمی و تخصصی در این حوزه وارد شده است. تمامی دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی پارس ورزش نگین، دارای گارانتی واقعی محصول و خدمات پس از فروش می باشند. رعایت استانداردهای جهانی، ایمنی و کیفیت محصول به همراه گارانتی و پشتیبانی واقعی، شما را به یک خرید ایده آل در لوازم و تجهیزات ورزشی پارس ورزش می‌رساند.

اطلاعات تماس

  • نشانی کارخانه: اصفهان­،شهرک ­صنعتی مورچه خورت، فاز 4 ، خیابان دکتر حسابی، حسابی 4، پلاک 613/1
  •  تلفن:  45642675-031 و 45642680-031 
    •  مدیریت :  09131180685 اقای عباسی
    •   مدیر فروش : 09338888005
  •  ارتباط با کارشناسان فروش :  09130367588 , 09337777004 ، 09335555009
  •   دفتر تهران :09130377588 , 09383333009
  •   واحد خدمات پس از فروش : 09337777006
 

آمار بازدید

امروزامروز1349
دیروزدیروز1011
هفتههفته7635
ماهماه28266
کل بازدیدکل بازدید2776556